loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 154 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است ، که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب .
 
رفتنت آغاز ویرانیستحرفش را نزن ، ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن ، دوست داری بشکنی قلبپریشان مرا ، دل شکستن کار آسانی است حرفش را نزن .
 
بخند ای عشق ای امید فردا که من خندیدنت را دوست دارم ، بهباغ خاطرم هر روز و هر شب تو را تنهای تنها دوست دارم ، منم چون ماهیافتاده در شن تو را مانند دریا دوست دارم ، نگاهی کن به من ای عاشق دل تورا مانند رویا دوست دارم .
 
وقتی تنهاییم دنبالیک دوست می گردیم ، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم ، وقتی ازدستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم و باز تنهاییم !
 
تو اگر می دانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن ، از من خسته نمی پرسیدی که چرا تنهایی ؟

[برای مشاهده ادامه اس ام اس های عاشقانه ، روی ادامه مطلب کلیک کنید .]

[منبع : یک قدمی دات کام]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 17,233
  • بازدید کلی : 310,729