loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 178 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)







آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ،

خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ،

عقب قلبهای شکسته . . .

.


میدونی فرق تو با خون چیه !؟

خون میره  تو فلب و برمیگرده !

اما تو از وقتی رفتی تو قلبم همونجا موندی !

.






وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ،


     گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .








من و این داغ در تکرار مانده 

من و این عشق بیدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم 

دلم بین در و دیوار مانده . . .

.






کاش میشد بر جدایی خشم کرد 

شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت 

مهربانی را در آن سرمشق کرد . . .







روزی سپری شد به امیدی که شب آید 

شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا 

در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . 








رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم

 

قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

 

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم

 

خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

 

عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما

 

دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم






شنیدم بوسه پلی است میان قهر و آشتی

طالب شدم هی قهر کنیم هی آشتی!

 





هر وقت خواستی تو آسمون یه ستاره واسه خودت انتخاب کنی

 همیشه اون کم رنگه رو انتخاب کن.

 چون همه به پر رنگه نگاه می کنن اونم به همه نگاه می کنه

 



نوشتم حرف دل تا تو بخوانی 

 که چون دورم ز تو ، دردم بدانی
به غیر از تو کسی را من ندارم ، 

تو را تا بی نهایت دوست دار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,023
  • بازدید ماه : 2,023
  • بازدید سال : 17,521
  • بازدید کلی : 311,017