loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 152 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
ترجمه اس ام اس های این بخش توسط "افسون"

وبلاگ مترجم اس ام اس ها : http://twosnowflakes.blogfa.com

www.SmSLovely.Ir

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام

دوم از روی محبت به تو دارم پیام

بی تو ای دوست گذر از

 جهان زندان من است

تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

قلب توست و قشنگترین روزم  روز دیدار توست.

My best gong is your heart beats & my best day is the day of meeting.

 www.SmSLovely.Ir

 

حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.

The word of our love is word of spring

 cloud; you are from clan of smile I am from clan of grief, there is distance as 100 ah, 100 mount, you are from dawn & light, I am from ruddy copse.

 www.SmSLovely.Ir

 مجموعه اس ام اس های خود را به ایمیل من ارسال کنید تا با نام خودتان در وبلاگ نمایش دهم.

NeyRizBoys [at] Gmail . C o m


حرف دل...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,150
  • بازدید ماه : 1,150
  • بازدید سال : 16,648
  • بازدید کلی : 310,144