loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 123 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
سلام. ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تسلیت باد... التماس دعا...

فرستنده اس ام اس های این بخش :

حامد تقدیم به یگانه نازنینم از گیلان

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام

دوم از روی محبت به تو دارم پیام

بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است

تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

 

www.SmSLovely.Ir

 

برات مینویسم دوستت دارم آخه میدونی؟ آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته به این سادگیا پاک شدنی نیست.گرچه پاره کردن یه کاغذ از شکستن یه قلبم ساده تر.ولی من مینویسم...من مینویسم دوستت دارم

 

www.SmSLovely.Ir

 

آسمون به ماه میگه:عشق یعنی چه؟

ماه میگه:یعنی بودن در آغوش تو

ماه میگه:تو بگو عشق یعنی چه؟

آسمون میگه:انتظار دیدین تو.

 

www.SmSLovely.Ir

 

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز.

 

www.SmSLovely.Ir

 

بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین.

 

www.SmSLovely.Ir

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم  روز دیدار توست.

 

www.SmSLovely.Ir

 

حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.

 

www.SmSLovely.Ir

بقیه اس ام اس های این بخش را در "ادامه" بخوانید...

مجموعه اس ام اس های خود را به ایمیل من ارسال کنید تا با نام خودتان در وبلاگ قرار بگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,884
  • بازدید ماه : 1,884
  • بازدید سال : 17,382
  • بازدید کلی : 310,878