loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم

حمید بازدید : 147 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
وفا را از ماهی بیاموز که وقتی از آب جداست می میرد،

 نه از زنبور که وقتی از گلی خسته می شود سراغ گلی دیگر می رود.


اگه کسی برات می میره،

 اونقدر مرام داشته باش

 که یه شاخه گل سرخ ببری سر مزارش.





زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند ،

 زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ، 

یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،

 یکی درد درمان ناپذیرش خواند ،

 و سرانجام یکی رسید و گفت : زندگی به تنهایی ناقص است

 تا عشق نباشد

 زندگی تفسیر نمی شود . 








قسم خوردم هميشه با تو باشم 
 در اين دنيا فقط مال تو باشم 
 اگر ماندي در اين دنيا عاشق 
 من هم به خاطر تو زنده باشم



مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی

شاید او حتی بگوید لایق من نیستی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .






خورشید مردد است، کمرنگ شده

هر چیز که دست می زنم سنگ شده

انگار که حال و روز دنیا خوش نیست

شاید که دلت برای من تنگ شده؟!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,014
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 17,512
  • بازدید کلی : 311,008