loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 157 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

نادیده رخت نادیده رخت

در غم هجرت شده مشکل

ترسم كه بمیرم نشود مشكل من حل

تو نازنین یار منی

تو یار و غمخوار منی

من که میمیرم خدا من که میسوزم

چرا دور از منی

من که میمیرم خدا من که میسوزم

چرا دور از منی




اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش...

اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش...

 اگه دستت لرزید بگو مال سرماست...

 اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری




آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ،

در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ،

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، 

تعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت .
 
 


ویکتور هوگو نیستم که نامه های زیبا برات بنویسم

فونتین نیستم که برات شعر بگم

من منم خودمم برای اینکه بگم دوست دارم







تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,814
  • بازدید ماه : 1,814
  • بازدید سال : 17,312
  • بازدید کلی : 310,808