loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 145 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
دوستت دارم!

نه چون چيزي شخصي و براي خودم،

بلكه چون چيزي جهاني،

چيزي كه سزاوار عشقي است كه يافته ام




كسي كه راهي را با عشق مي پيمايد

هرگز راه را تنها نپيموده است




عشق تمام آن چيزي است كه داريم

تنها با كيمياي عشق ميتوانيم به ياري هم برخيزيم



همه چيزو هر آنچه را كه درك كردم

مديون عشق ورزيدن يافتم 




دوستت دارم 

نه تنها براي آنچه كه هستي

بلكه براي آنچه كه هستم

هنگامي كه با توام.




دوستت دارم،

نه تنها براي آنچه كه از خود ساخته اي

بلكه براي آنچه كه از من مي سازي



از آن رو به تو عشق مي ورزم،

كه ميدانم دوستم داري  

تنها به خاطر خودم و

نه هيچ چيز ديگر.



نه آبهاي بسيار ميتوانند آتش عشق فرونشانند

ونه سيلابها قادر به غرق كردن آنند


دوستي حقيقي

تنها در گرو اين راز بزرگ است:

ايثار بي دريغ بايد كرد،

تا خود را بيابي،

غني تر،ژرفتر و نيكوتر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,743
  • بازدید ماه : 1,743
  • بازدید سال : 17,241
  • بازدید کلی : 310,737