loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 132 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

http://tinypic.info/files/5duzgiwjjx0wc7mtz4h4.jpg


صفاي اشك آهم داده اين عشق

دل دور از گنا هم داده اين عشق

دو چشمونت يه شب آتش به جون زد

خيال كردم پناهم داده اين عشق

 

www.SmSLovely.Ir

 

چون غنچه ء گل قرا به پرداز شود

نرگس به هواى مى قدح ساز شود

فارغ دل آن كسى كه ماند حباب

هم در سر میخانه سر انداز شود

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید

 

آن کیست که بی‌جرم و گنه زیست؟ بگو بی‌جرم و گناه در جهان کیست؟ بگو

من بد کنم و تو بد مکافاتکنی  پس فرق میان من تو چیست؟ بگو

 

www.SmSLovely.Ir

 

چنان عاشق چنان ديوونه حالم

که مي خوام از تو و از دل بنالم

هنوزم با همين ديوونه حاليم

يه رنگم، صادقم، صافم، زلالم

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید

 

ای مایه‌ی اصل شادمانی غم تو 

خوشتر ز حیات جاودانی غم تو 

از حسن تو رازها به گوش دلمن 

گوید به زبان بی‌زبانی غم تو 

 

www.SmSLovely.Ir

 

بي تو گلشن چو زندونه به چشمم

گلستون آذر ستون به چشمم

بي تو آرام و عمر زندگاني

همه خواب پريشونه به چشمم

بابا طاهر

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید

 

غم عشقت ز گنج رایگان به 

وصال تو ز عمر جاودان به

کفی از خاک کویت در حقیقت 

خدا دونه که از ملک جهان به 

 

www.SmSLovely.Ir

 

وقت سحر است خيز تواي مايه ناز

نر مك نرمك باده خورو چنگ نواز

كانان كه به جايند نپايند بسي

وآنان كه شدند كس نمي آيد باز

خيام

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید

 

گر بر فلکم دست بدی چون یزدان

برداشتمی من این فلک را ز میان

از نو فلکی دگر چنان ساختمی

کازاده بکام دل رسیدی آسان

خيام

 

www.SmSLovely.Ir

 

اگر خواهم غم دل با تو گویم جانمی یابم

اگر جایی پیدا کنم تو را تنها نمی یابم

اگر جایی کنم پیدا تو را تنها یابم

ز شادی دست و پا گم می کنم خود رانمی یابم

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید

 

جهان بی‌وفا زندان ما بی

گل غم قسمت دامان ما بی

غم یعقوب و محنت‌های ایوب

همه گویا نصیب جان ما بی

بابا طاهر

 

www.SmSLovely.Ir

 

دلی دارم در آتش خانه کرده

میان شعله ها کاشانه کرده

دلی دارم که از شوق وصالت

وجودم را زغم ویرانه کرده

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید

 

جز نقش تو در نظر نیامد ما را

جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت

حقا که به چشم در نیامد ما را

حافظ

 

www.SmSLovely.Ir

 

زخون دل به نعشت گل فشانم

کنار جسم مجروحت بمانم

زخون حنجرت گیرم وضویی

به زخم پیکرت قرآن بخوانم

 

www.JavanShop.Ir  از محصولات ما دیدن کنید


ادامه اس ام اس های این بخش را در "ادامه" بخوانید...

ایمیل من : NeyrizBoys @ G mail . C o m

آی دی یاهو : SmSLovely206


حرف دل...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,791
  • بازدید ماه : 1,791
  • بازدید سال : 17,289
  • بازدید کلی : 310,785