loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 157 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

بگو یارم کجاست تا خاک پایش را طوطیای چشمانم کنم .
 
من پذیرفتم شکست را ، پندهای اهل دور اندیش را ، من پذیرفتم که عشق افسانه است ، این دل درد آشنا افسانه است ، می روم از رفتن من شاد باش ، از عذاب دیدنم آزاد باش ، چون که تو تنهاتر از من می روی ، آرزو دارم که تو عاشق شوی ، آرزو دارم بفهمی درد را ، معنی برخوردهای سرد را .
 
نبودن هیچگاه به سختی فراموش کردن نیست .
 
مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو شاه بیتی می شود در دفتر دیوان عشق .
 
غم بی تو ماندن آنچنان سنگین است که به هر آیینه ای می نگرم می شکند .

[برای مشاهده ادامه اس ام اس های عاشقانه ، روی ادامه مطلب کلیک کنید .]

[منبع : یک قدمی دات کام]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,787
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 17,285
  • بازدید کلی : 310,781