loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 138 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
به سادگی خوردن یک لیون آب می توانیم نباشیم آنچه بوده ایم، آدمها با توانمندیهای خاصی که دارند توانمندی حیرت آوری در چهره عوض کردن دارند. امروز وقتی رفتم دادگاه از دیدن ان لبخند تمسخرآمیز گوشه لب آقای البه حیرت کردم ، گفتم دارد می رود دادگاهی که نمی دانم چرا مطمئن است در آن نمی بازد ، بعد با خودم فکر کردم این همان آدمی است که مجیز من را می گفت و به دنبال این بود که بگوید دیگران دم گوش هم چه چیزهائی می گویند و همیشه خودش را نفر اول صف وفاداران نشان بدهد و اکنون ...

نمی دانستم آدمها می توانند همه چیز را ندیده بگیرند اما در تمام اتفاقاتی که در دو سال اخیر برایم افتاد به این جمع بندی رسیدم که نه ، آدم از هر موجود دیگری در خلقت بیشتر می تواند و استعداد دارد ، کافی است که هوس کند؛ همین.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,125
  • بازدید ماه : 1,125
  • بازدید سال : 16,623
  • بازدید کلی : 310,119