loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 167 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
ببینم اگه یه دختر تو وبلاگش خیلی راحت و بی پرده صحبت کنه باید فکر کرد اون حتما یه پسره االکی خودشو دختر جا زده؟؟؟

نه جونم..دخترا جلوی پسرا اونجوری کلاس می ذارنو حرف می زنین..

من دارم راحت و بدون نقاب ..خود خود خود واقعیمو مینویسم..

از بس دخترا خودشونو قایم کردن هیچکس نمی تونه پی به درونشون ببره..من تو این وبلاگ خودمو قایم نکردم...من دیوونم..میخوای بخوا..نمی خوایم نخوا..آره من راحت فحشا رو می نویسم..الکی هم احساساتی نمیشم..شدیدا هم بی پرده حرفامو می زنم..تو این مملکت ما دخترا به اندازه ی کافی احساساتمونو سانسور می کنیم..اما..تو وبلاگم میخوام همه ی این تابو ها رو بشکنم..

پس:

فحش میدم..راجع به هر چیزیم که دلم بخواد مینویسم..من یه دخترم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,115
  • بازدید ماه : 2,115
  • بازدید سال : 17,613
  • بازدید کلی : 311,109