loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 143 شنبه 23 تیر 1403 نظرات (0)
این روزها شطرنج زیاد بازی می کنم ، دلم می خواهد بدانم که در بازی روزانه چه مصداقی دارد ، البته این که گفتم چرت گفتم، بیشتر بازی می کنم تا فکرم را از اینهمه مصیبت چشت سر هم ، از وضعیت بد کاری و از هزار کوفت و زهر مار دیگه دور کنم ، این روزهای بدجوری خسته ام ، نه اینکه نخواهم بجنگم ، که تنها آن روز ینخواهم جنگید که مرده باشم، نه از اینهمه پیش بینی اتفاقات خسته شدم ، نمی دانم در تمام دنیا باید برای نفس کشیدن هم پیش بینی کرد و یا تنها سهم ما در ایران این بازی من درآوردی است؟

نمی دانم چه خواهد شد اما همه چیز در پیک بحرانی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,911
  • بازدید ماه : 4,242
  • بازدید سال : 19,740
  • بازدید کلی : 313,236