loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 117 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
 

امروز عجب روز دلگیری است ، دلم نمی خواهد چیزی بگویم ، یا کاری بکنم ، آسمان هم بدجدری توی هم است به نظر می رسد شاید امروز بغضش بترکد و دانه های رحمت خداوندی را  بر سر بندگان بی رحمش بریزد. اما دانستن این نکته که ان دلگیری هوا رحمت است چیزی از بار اندوه من کم نمی کند و کمکی نمی کند تا کمی راحتتر شوم. دلم بدجوری شکسته است ، بعضی وقتها آدم با شنیدن کلماتی که که در حالت عادی همیشه می شنیده است ، توی یک موقعیت مسخره آتیش می گیرد و بدجوری گر می گیرد ، نمی داند خشمش درست است یا نه ، فقط می داند عصبانی است.

آدم عصبانی هم همه چیز برایش نا خوشایند است و ناخواسته ، این می شود که می زند و می کند و می خواهد داد و فریاد بزند، نمی دانم شاید حق ندارد!

کاش امروز صبح دستمال را از دستم می گرفت و من را جلوی خود خودم سکه یک پول نمی کرد، نگرفت اما!

کاش امروز صبح سر کاری که برای یکی دیگر در حال انجام بود و من هم دلایل خودم را برا انجامش اینطوری مرا به باد ... نمی گرفت!

خلاصه کاش امروز روز دیگری بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,390
  • بازدید ماه : 1,390
  • بازدید سال : 16,888
  • بازدید کلی : 310,384