loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 145 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
هوار ملامحمد هافبك عراقي تيم فوتبال استقلال كه بامداد امروز وارد تهران شده بود ظهر امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و با مسئولين استقلال ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش ايسنا، هوار ملامحمد امروز در باشگاه استقلال حضور يافت و قرارداد خود را نهايي کرد. وي امروز در محل باشگاه با معاونين باشگاه استقلال ديدار و گفت و گو کرد.

اين بازيکن فردا چکاپ پزشکي خود را انجام خواهد داد و از چهارشنبه با نظر کادر فني در تمرينات تيم حضور خواهد يافت و مي‌تواند از اين پس تيم استقلال را در ميادين همراهي کند.

هوار ملامحمد در صورت صلاحديد مربيان مي‌تواند در بازي با پيکان به ميدان برود و مشکلي جهت بازي در هفته بيست و دوم ندارد.

حمید بازدید : 151 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
سرپرست كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: بر اساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا حكم داوري محسن تركي لغو شده ولي علت اين تصميم عملكرد او در جام ملتهاي آسيا نيست.

حسين عسگري در گفت و گو با ايسنا، در مورد لغو حكم داوري محسن تركي در آسيا از سوي AFC بيان كرد: نمابري از AFC براي ما فرستاده شده كه در آن به تغييراتي در گزينش داوران اشاره شده است. علتش هم اشتباه داوري يا ضعف داوري نيست.

وي افزود: اين تصميم كنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر عملكرد تركي نيست، بلكه مربوط به چينش افراد است! افرادي هم كه مسوول تغييرات چينشي هستند، هر موقع بخواهند با توجه به شرايطي كه وجود دارد اين تغييرات را اعمال مي‌كنند.

عسگري در ادامه گفت: رييس سازمان داوري AFC هم ضمن صحبت با من، تاكيد كرد كه اين قضيه به هيچ عنوان ربطي به عملكرد آقاي تركي نداشته است.

او در پاسخ به اين سوال كه علت اين تغيير چه بوده است عنوان كرد:علتش تغييرات است ما هم يك دفعه بعضي چيزها را تغيير مي دهيم! علتش خيلي چيزها مي تواند باشد. ولي مهم اين است كه به عملكرد تركي در جام ملتها مربوط نيست.

سرپرست كميته داوران در مورد صحبتهاي محمد خاكپور پس از بازي با استقلال و شكايت اين كميته از او اظهار كرد: مطمئن باشيد از طريق كميته انضباطي اين موضوع را پيگيري خواهيم كرد. وظيفه ما اين است كه هر كسي از اعضاي يك تيم از جمله بازيكن، مربي، مديرعامل و... از حيطه و اختيارات خودشان فراتر برود و عليه كميته داوران صحبت يا جوسازي كند برابر وظيفه‌مان به كميته انضباطي نامه مي زنيم و درخواست مي كنيم كه موضوع را پيگيري كنند.

حمید بازدید : 140 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
سرمربي پرسپوليس گفت: نمي‌توان گفت كه اگر حتما من بودم كره‌ جنوبي را مي‌برديم اما مي‌توانم اين را بگويم كه اين‌گونه نمي‌باختيم.

به گزارش فارس، علي دايي كه به دليل تأخير 30 دقيقه‌ايش نشست خبري باشگاه پرسپوليس ساعت 13:30 دقيقه آغاز شد با عذرخواهي از خبرنگاران صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:

از خيلي قبل‌تر براي حضور در دو تورنمنت تركيه و امارات برنامه ريزي كرده بوديم و اين دو اردو جزء بهترين اردوهاي پرسپوليس بوده است. بازي‌هاي سنگيني را انجام داديم كه به لحاظ تاكتيكي به پرسپوليس خيلي كمك كرد. بازي با تيم‌هايي كه هركدام از بازيكنان حريف 35 ميليون يورو ارزش داشتند باعث شد اعتماد به نفس بازيكنان بالا رود و ليگ را هم خوب شروع كنيم.

من در بعضي روزنامه‌ها و سايت ها خواندم كه صحبت‌هايي درباره شيث رضايي و ماجراي او نوشته‌اند. بايد بگويم خانواده‌هايي بودند كه از او به مسئولان تيم در دوبي گلايه‌هايي داشتند. من مي‌گويم چرا بايد بازيكن كاري كند كه بزرگي مثل خوردبين و آقاي رسايي مجبور به عذرخواهي شوند. اگر گفته من اشتباه است شما بگوييد. او مدعي شده بود كه آنها هوادار استقلال بودند در صورتي كه ما حق نداريم حتي به تيم مقابل هم توهين كنيم.اين در شأن بازيكن پرسپوليس نيست كه بخواهد چنين رفتاري داشته باشد. به قول آقاي كاشاني علي دايي‌ها، علي پروين‌ها، پنجعلي‌ها آمدند و رفتند. از من بزرگتر در اين تيم بوده و اكنون نيست. آنچه مانده پرسپوليس است.

پرسپوليس يك تيم بزرگ با اهداف بزرگ است. من خواهش مي‌كنم به مسائلي بپردازيم كه بتواند به فوتبال ما كمك كند و من هم بتوانم به اين تيم كمك كنم. اين اسامي‌ها خيلي كوچكتر از مقابل 40 ميليون هوادار است. هيچ موقع نه من و نه هيچ كس ديگر نظرات شخصي خود را اعمال نمي‌كنيم و حق كسي را هم ضايع نمي‌كنيم. اين تصميم من به صلاح پرسپوليس بوده است. بنابراين صحبت‌هاي مطرح شده براي اين ماجرا شايد بتواند به روزنامه ها كمك كند تا دو صفحه آنها پر شود اما هيچ بار فني ندارد.

هدف فقط صعود نيست

هدف ما در ليگ قهرمانان فقط صعود از گروه نيست، هدف ما در ليگ قهرمان آسيا فقط صعود از مرحله گروهي نيست بلكه مي‌خواهيم به مراحل پاياني ليگ قهرمانان صعود كنيم و نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران باشيم.

علي دايي در پاسخ به اينكه چرا فوتبال ايران امروز فاقد لژيونر است، گفت: نتايج تيم ملي پاسخ به اين سؤال است. افت فوتبال ما در اكثر رده‌هاي ملي و ناكامي تيم ملي مي‌تواند يك دليل بزرگ براي اين باشد كه ما فاقد لژيونر هستيم. هر موقع تيم ملي ما خوب بازي كرده لژيونرهاي زيادي از فوتبال ايران به فوتبال اروپا رفته‌اند.

در سال 1996 كه تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا بود من، كريم باقري، خداداد عزيزي به تيم‌هاي خارجي رفتيم زيرا تيم ملي خوب و با كيفيت كار كرد اما در همين جام ملت‌هاي اخير ما بازيكن شاخصي نديديم كه بتواند نتيجه بازي را عوض كند اما شما مي‌بينيد كه بازيكنان ژاپني به تيم‌هاي اروپايي مي‌روند و يك مدافع از ژاپن در تيم ميلان بازي مي‌كند دليلش آن است كه فوتبال ما در جا مي‌زند و افت داشته و از فوتبال سطح اول آسيا كه كره، ژاپن و استراليا است عقب‌تر است.

امروز مي‌بينيم كه علي كريمي كه سابقه خوبي داشته و در بوندس‌ليگا هم بازي‌هاي خوبي انجام داده دوباره به بوندس‌ليگا برگشته است. آرزوي قلبي من اين است كه علي كريمي در شالكه جايگاه مناسبي پيدا كند و من به عنوان يك ايراني از اين موضوع خوشحال مي‌شوم.

اگر من در تيم ملي بودم اين‌گونه نمي‌باختيم

اين تيم كه مقابل كره جنوبي بازي كرد همان تيمي بود كه من درست كردم. خيلي از اين بچه‌ها را من به تيم ملي دعوت كردم. شايد اگر من هم بودم مي‌باختيم. نمي‌توان گفت كه اگر حتما من بودم مي‌برديم اما مي‌توانم اين را بگويم اين گونه نمي‌باختيم. شكست مقابل كره جنوبي يكي از تلخ‌ترين شكست‌هاي تيم ملي بود چون اصلا بار فني نداشتيم. شايد اگر مربي بهتر از من هم روي نيمكت تيم ملي بود مي‌باخت. به هرحال من كارم را در تيم ملي نتوانستم ادامه دهم و راجع به گذشته هم نمي‌توانم صحبت كنم.

علي دايي درباره شايعه برگزاري دربي در 6 فروردين گفت: خود من هم شخصا دوست ندارم در عيد بازي كنيم. ما هم صاحب خانواده هستيم. يك عيد بيشتر نداريم و دوست داريم در كنار خانواده خود باشيم. 29 اسفند يك بازي داريم و بايد 6 فروردين هم بازي كنيم اگر به جاي اين بازي‌هاي تيم ملي كه هيچ بار فني ندارد و كادر فني هم مشخص نيست مثل بازي با روسيه ليگ را برگزار مي‌كرديم مجبور نبوديم در عيد بازي كنيم و تحت فشار هم قرار نمي‌گرفتيم. به هرحال ما تابع سازمان ليگ هستيم و تيم خود را براي دربي آماده مي‌كنيم. ما هم ديني نسبت به خانواده خود داريم و دوست داشتيم عيد در كنار آنها باشيم.

دايي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه چرا در شرايطي كه سكوبرت آماده است، از او استفاده نمي‌كند و اينكه مدير برنامه‌هاي اين بازيكن با شيث رضايي يكي است، گفت: من هيچگاه در مورد بازيكن صحبت نمي‌كنم و اگر در مورد شيث رضايي هم صحبت كردم به دليل مطالب ناروايي بود كه در يكي از سايت‌ها نوشته شده بود.

علي دايي رو به خبرنگاري كه اين سؤال را پرسيده بود، گفت: من براي اولين بار است كه شما مي‌بينيم و تا به حال شما را در تمرين پرسپوليس نديدم. آيا تا به حال در تمرين پرسپوليس حضور داشته‌ايد كه از آمادگي سكوبرت خبر داشته باشيد. اصلا از سايت شما يك نفر هم سر تمرين نيامده است.

آمادگي تيم را سرمربي تشخيص مي‌دهد شما كه با آن قاطعيت مي‌گوئيد سكوبرت آماده است، چطور مي‌دانيد پرسپوليس به او نياز دارد مگر جاي من هستيد؟ سكوبرت اگر آماده باشد، من از او استفاده مي‌كنم و اگر آماده نباشد براي او تمرين اضافه مي‌گذارم. سكوبرت اكنون بازيكن پرسپوليس است و اصلا ربطي به مديربرنامه‌هايش ندارد. شما بهتر است مصاحبه مدير برنامه‌هاي او را بخوانيد كه نسبت به كاپيتاني پرسپوليس توهين كرده و گفته كه بازوبند كاپيتاني يك تكه پارچه است كه پائين‌تر بسته شده است. آرزوي خيلي‌هاست كه در اين تيم توپ‌جمع‌كن باشند چه برسد به اينكه بازوبند كاپيتاني را ببندد. آيا شما مي‌دانيد تاكنون چند نفر و چه كساني بازوبند كاپيتاني را بسته‌اند؟ آيا اين فقط يك تكه پارچه‌ است؟

من تأسف مي‌خورم براي كسي كه ارزش تيم پرسپوليس را نمي‌داند. بازوبند كاپيتاني اهميت دارد. بهتر است راجع به كساني صحبت كنيم كه ارزشش را داشته باشد. من خواهش مي‌كنم شما سوالاتي را بپرسيد كه از آن اطلاعات كافي داشته باشيد. من بايد تشخيص بدهم كه كدام بازيكنان بازي كنند. من مسئول فني تيم هستم. به نظر شما وقتي دفاع پرسپوليس خوب كار مي‌كند من بايد سپهر حيدري را بيرون بگذارم و بازيكن ديگري را جاي او بگذارم.

4 ماه بعد در فيفا جلسه دارم

من عضو كميته فني و اجرايي فيفا هستم. آخرين جلسه‌اي كه بايد در آن شركت مي‌كردم هفته گذشته بود كه به خاطر بازي پرسپوليس و نفت آبادان نتوانستم در اين جلسه حاضر شوم اما جلسه بعدي 4 ماه ديگر خواهد بود.

پس از اتمام صحبت‌هاي دايي در اين خصوص ، حبيب كاشاني گفت: علي دايي درباره دعوت از سوي فيفا با من صحبت كرد اما من به او گفتم باشگاه و تيم مهمتر است و جا دارد از دايي تشكر كنم كه به اين سفر نرفت.

دايي در ادامه گفت: از اينكه بعضي از دوستان سطح فني پرسپوليس مقابل نفت آبادان را تحسين مي‌كنند، ممنون هستم اما خودم معتقدم به لحاظ فني 50، 60 درصد خود را ارائه كرديم و بايد بهتر شويم و با تمرينات بيشتر بايد سطح خود را بالا ببريم و از شرمندگي هواداران خارج شويم.

مطمئناً شرايط مسابقات در ليگ قهرمانان آسيا با شرايط تيم ملي فرق مي‌كند. استراليا در جام ملت‌هاي آسيا با بدشانسي دوم شد اما تا به حال ديده‌ايد در ليگ قهرمانان آسيا تيمي از استراليا بالا بيايد؟ كشورهايي مثل كره جنوبي و ژاپن خود را به سمت حرفه‌اي شدن مي‌برند. ما هم سعي مي‌كنيم با آمادگي كامل در اين رقابت‌ها شركت كنيم و به دورهاي بعد برسيم.من از حمايت‌هاي حبيب كاشاني تشكر مي‌كنم. معتقدم 8 باخت شايسته پرسپوليس نيست و تلاش مي‌كنيم اين باخت‌ها جبران شود. مي‌خواهيم روند رو به رشد خود را ادامه دهيم تا تمام اين شكست‌ها در پايان فصل شيرين شود.

حمید بازدید : 153 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
مجمع کنفدراسيون دوچرخه سواري آسيا در بانکوک با معرفي ايران به عنوان ميزبان اولين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا در اين رشته برگزار شد.

به گزارش مهر، مجمع سالانه کنفدراسيون دوچرخه سواري آسيا امروز با حضور اعضاء و مسئولين آسيايي اين مجمع در بانکوک تايلند برگزار شد که اعضاء با برگزاري نخستين دوره مسابقات جام باشگاه هاي دوچرخه سواري آسيا در سال 2012 به ميزباني ايران موافقت کردند.

در اين جلسه که علي زنگي آبادي رئيس فدراسيون دوچرخه سواري کشورمان به همراه مهرداد صفرزاده دبير فدراسيون در آن حاضر بودند، مسئولين ايراني پيشنهاد برگزاري مسابقات قهرماني آسيا در سال 2013 در بخش مردان را مطرح کردند. همچنين امارات نيز پيشنهاد ميزباني مسابقات آسيايي را در همين در سال و در بخش زنان به کنفدراسيون دوچرخه سواري آسيا دادند. مقرر شد تا پيشنهاد ميزباني ايران براي برگزاري مسابقات قهرماني آسيا به صورت رسمي به ACC داده شود.

تائيد و قطعيت بخشيدن به مصوبات کنگره سال 2010، گزارش کميته مديريت ACC، گزارش مالي، انتخاب نمايندگان راي دهنده از آسيا در کنگره جهاني 2011 UCI، افزودن بند 6 مقررات جهاني به مقررات آسيايي، اصلاح قوانين کنفدراسيون دوچرخه سواري آسيا، گزارش مسابقات BMX درچين، صدور فاکتور حق عضويت فدراسيون ها در آسيا و فدراسيون جهاني، گزارش مسابقات قهرماني آسيا در چين(سال 2011)، گزارش مسابقات قهرماني آسيا 2012 کوهستان درلبنان و دوچرخه سواري آسيا درمالزي در همين سال ازديگر مباحث اين کنگره بود.

سي و يکمين دوره مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا و هجدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا در رده سني جوانان از 20 تا 30 بهمن ماه در تايلند برگزارمي شود.

حمید بازدید : 195 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
مديركل تربيت بدني استان خراسان رضوي از برگزاري مسابقات بين المللي شطرنج در نيمه نخست اسفند ماه سال جاري در مشهد خبر داد.افشين داوري عصر امروز (دوشنبه) در گفت و گو با ايرنا افزود:‌ اين رقابتها با شركت بيش از 400 شطرنج‌باز داخلي و خارجي برگزار مي شود.

وي گفت:‌ از مجموع شركت كنندگان در اين مسابقات 38 نفر از استادان بزرگ شاخص و مطرح جهان هستند كه 16 نفرشان رتبه هاي بيش از 600 دارند.

او افزود:‌ شركت كنندگان خارجي از كشورهاي گرجستان، اسلووني، هندوستان، اكراين، ازبكستان، ارمنستان، آذربايجان و روسيه هستند.

داوري گفت:‌ تعداد شركت كنندگان داخلي در مسابقات هنوز مشخص نيست چون اعلام اسامي متقاضيان تا پايان بهمن ماه جاري ادامه دارد.
حمید بازدید : 159 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
كارلوس كرش براي انجام مذاكره با مسوولان فدراسيون فوتبال ايران امشب وارد تهران شد.

به گزارش ايسنا، كرش پرتغالي كه سابقه هدايت تيم‌ ملي پرتقال در جام جهاني 2010 را بر عهده داشت و يك فصل هم سرمربي تيم رئال مادريد بود براي انجام مذاكره نهايي با مسوولان فدراسيون فوتبال ايران از ابوظبي وارد تهران شد.

ترابيان مسوول كميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال با تاييد اين خبر گفت: امشب مذاكرات سرنوشت سازي را با اين مربي انجام خواهد داد.

كرش فردا با علي كفاشيان و به احتمال فراوان علي سعيد لو به صورت رودررو مذاكره خواهد كرد.

پيش بيني مي‌شود اين مربي تا پايان هفته جاري قرارداد نهايي‌اش را با فدراسيون فوتبال ايران امضا كند.

اميدوارم با فدراسيون به توافق برسم

گزينه اصلي هدايت تيم ملي ايران مي‌گويد، اميدوار است با مسوولان فدراسيون فوتبال ايران به توافق برسد.

كارلوس كرش  گفت: من به دعوت دوستم عباس ترابيان به ايران آمده‌ام تا شرايط را از نزديك ارزيابي كنم.

وي افزود: من به كار در تيم ملي ايران علاقمند هستم و اميدوارم بتوانم با مسوولان فدراسيون فوتبال ايران به توافق برسم.

كرش امشب همزمان با سفر تيم ملي به ابوظبي وارد ايران شد، او فردا مذاكرات سرنوشت سازي را با مقامات فدراسيون فوتبال ايران و سازمان ورزش خواهد داشت.

كارنامه كرش   

كارنامه مربي گري كارلوس پرتغالي به شرح زير است:

كرش كار مربيگري خود را با تيم جوانان پرتغال آغاز كرد و نسل طلايي براي پرتغال ساخت كه در دنياي فوتبال ستارگان بزرگي شدند، بازيكناني چون فيگو، روي كاستا، فرناندو كوتو و... با رشد اين ستاره‌ها كرش هم رشد كرد و در سال 1991 سرمربي تيم ملي پرتغال شد و پس از دو سال حضور در نيمكت پرتغال اين تيم را به مقصد اسپورتينگ ترك كرد تا سرمربي اين تيم مطرح پرتغالي شود. او دو سال روي نيمكت اسپورتينگ به افتخاراتي دست يافت و بازهم بازيكناني به دنياي فوتبال معرفي كرد. بازيكناني چون استانكوويچ و پائولو سوزا.

مقصد بعدي نيورك بود و تيم ردبول آمريكا جاي ديگري براي مربيگري اين پرتغالي بود. او سپس به آسيا آمد و هدايت تيم ناگويا ژاپن را در سال 1996 به خدمت گرفت. اما ناگويا هم مثل رد بول حضور يكساله براي كرش به همراه داشت. او در آسيا ماند و هدايت تيم ملي امارات را هم به مدت يكسال بر عهده گرفت (1998 ــ 1999). كرش در ادامه فعاليت خود به آفريقاي جنوبي رفت و توانست اين تيم را به جام جهاني 2002 برد كه پيش از بازي‌هاي جام جهاني كره ــ ژاپن جاي خود را به يك مربي آفريقاي جنوبي داد.

بعد از اين صعود او كار با تيم‌هاي بزرگ را آغاز كرد و به عنوان دستيار در كنار فرگوسن كارش را با منچستر يونايتد شروع كرد. پس از يكسال حضور در كنار فرگوسن مربيگري رئال مادريد به او پيشنهاد شد و در سال 2003 هدايت كهكشاني‌ها را برعهده گرفت و در اين تيم به موفقيت نرسيد. بازگشت دوباره به اولدترافورد و كار با فرگوسن او را در سايه قرار داد ولي بارها فرگوسن لب به تمجيد از او باز كرد و كار كرش را مي‌ستود و قهرماني‌ها متعددي با منچستر به دست آورد.

سال 2008 سال خداحافظي از منچستر بود تا دوباره بر روي نيمكت تيم ملي پرتغال تكيه بزند. او پرتغال را به جام جهاني 2010 برد اما در جام جهاني ناموفق بود. اكنون او با پيشنهاد از آسيا مواجه است و اين بار فدراسيون فوتبال ايران خواهان به خدمت گرفتن كرش است؛ مربي كه هم در سطح بالاي فوتبال كار كرده و هم هدايت تيم‌هايي چون آفريقاي جنوبي و امارات را برعهده داشته است.

حمید بازدید : 144 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
دراگون دراگا ، مربي صربستاني بتازگي وارد ايران شده است. اين مربي قرار است بر فعاليت‌هاي پايه‌اي بسكتبال نظارت كند. اين فعاليت‌ها شامل شركت در تمامي تمرينات تيم‌هاي پايه‌اي بسكتبال است و همچنين حضور در پايگاه‌هاي قهرماني.

دراگا در اولين برنامه‌اي كه فدراسيون بسكتبال با كمك هيات بسكتبال استان تهران براي او ترتيب داد، در پايگاه قهرماني بسكتبال در اسلامشهر حضور پيدا كرد.

اين مربي صرب به اتفاق هموطنش وسلين ماتيچ، سرمربي تيم ملي بسكتبال، محمدرضا مشحون مدير تيم‌هاي ملي و كامبيز قائميان رئيس هيات بسكتبال استان تهران، پايگاه قهرماني اسلامشهر را از نزديك مشاهده كردند.

اين پايگاه در محيطي مناسب واقع است.داخل آن به لوازم ورزشي، دستگاه‌هاي بدنسازي و سالن اختصاصي تجهيز شده و كلاس‌هاي آموزشي دروس مختلف براي امور سمعي و بصري، دفتر هيات و آرشيو به همراه تشكيل پرونده بازيكنان از ديگر بخش‌هاي آن است.

دراگا در همان وهله اول و پس از بررسي امكانات، قرار داشتن يك مركز آموزشي در كنار شهر تهران را امتياز بزرگي برشمرد.به اعتقاد او اين مركز مي‌تواند ساليانه بازيكنان مستعد را زير نظر داشته باشد و آنها را در برنامه بلند مدت به شكوفايي برساند. پس از بازديد امكانات، نوبت به تماشاي چگونگي تمرينات بازيكنان رسيد. خوشبختانه در جريان تمرينات تيم‌ها، مربيان صرب بسكتبال در توانايي‌هاي برخي از بازيكنان نوجوان اتفاق نظر داشتند و نتيجه آراي آنها دعوت 2 بازيكن بلافاصله به اردوي تيم نوجوانان زير 16 سال بود كه اقدام‌هاي بعدي با موافقت مدير تيم‌هاي ملي بسكتبال انجام شد.

بسكتبال در اسلامشهر از سال‌ها پيش با همت افرادي نظيرجواد سيف، رئيس و فرهاد قارلقي، دبير هيات بسكتبال اين شهرستان جان گرفته است. بازيكنان خوبي امروز در سطح ليگ مثل ايمان پارياب بازي مي‌كنند كه محصول نگاه پايه‌اي بسكتبال در اسلامشهر هستند.

با اين حال برخي مشكلات كه قابل حل است نبايد نيروهاي بسكتبال اسلامشهر را از هم دور كند.گويا در همان بازديد مربيان صرب و برخي از اعضاي فدراسيون بسكتبال ناهماهنگي‌هايي شبيه كارشكني روي داد تا اين ديد و بازديد به عمل نيايد.

بنا به گفته قارلقي، مسوولان اداره تربيت بدني اسلامشهر از جمله رئيس آن اداره، تمامي تلاش خود را به كار بستند تا سفر مربيان صرب و مدير تيم‌هاي ملي به بهانه اين‌كه بايد سلسله مراتب اداري پشت سر گذاشته شود، صورت نگيرد.

اين در حالي است كه اطلاع رساني حتي در نامه‌اي از سوي فدراسيون بسكتبال يك هفته قبل از سركشي افراد مذكور از پايگاه قهرماني اسلامشهر صورت گرفته بود. بي‌ترديد حالا كه خارجي‌ها امكانات مربوط به ورزش ما را آن هم در شهرستاني كوچك مي‌پسندند و استعدادهاي بالقوه بسكتبال را مي‌ستايند، ما نبايد خودمان را در تنگناهاي اداري و مشكلاتي خودساخته از قبيل كاغذ بازي قرار دهيم. بديهي است بايد به فكر سازندگي و پيشرفت بود تا كدورت و تخريب يكديگر.

حمید بازدید : 142 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
مهرام اولين بازي خود را در پلي آف بسكتبال ليگ غرب آسيا با اقتدار پشت سر گذاشت. نتيجه 95 بر 63 اين تيم برابر الرياضي اردن اندوخته بسيار مناسبي است تا ديدار برگشت به يك بازي تمريني تبديل شود. بعد از بازي رفت، 2 تيم 25 بهمن ماه بازي برگشت خود را در تهران برگزار مي‌كنند.

اما بعد از مهرام، تيم بسكتبال ذوب‌آهن بايد در يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي اين مرحله برابر چمپويل لبنان قرار بگيرد.اين بازي روز سه شنبه 19 بهمن ماه در اصفهان برگزار مي‌شود. اصفهاني‌ها از مدت‌ها قبل خود را براي اين بازي آماده كرده‌اند. هر چند دغدغه فرزاد كوهيان بيشتر از بابت همزماني بازي‌هاي غرب آسيا با ليگ برتر ايران است.

او حتي براي اين كه به بازيكنانش استراحت بيشتر بدهد از فدراسيون بسكتبال خواستار به تعويق افتادن بازي تيمش با مهرام شد.مهرام و ذوب‌آهن روز شنبه يعني 3 روز قبل از بازي ذوب‌آهن ـ چمپويل با هم رودررو شدند، در صورتي كه اصفهاني‌ها راغب به رويارويي در اين زمان نبودند، اما به نظر فدراسيون تن دادند. ذوب آهن در بازي‌هاي ليگ برتر نمايش پرنوساني داشته است. از اين رو رويارويي با چمپويل ترديدهايي را دامن مي‌زند.اين تيم در استخدام بازيكنان خارجي روش تازه‌اي برگزيده تا بلكه اشكالات فني را تا حدودي كم كند. افزودن بازيكن سوم خارجي شايد ذوب‌آهن را به هدفي كه مي‌خواهد برساند، اما اين بازيكن كي و كجاي بازي‌هاي ليگ غرب آسيا به ساير مجموعه تيم خواهد پيوست؟

در ليگ غرب آسيا زمان به سرعت مي‌گذرد و ذوب‌آهن يا مهرام هر كدام چنانچه بخواهند در مرحله پاياني جام باشگاه‌هاي آسيا حضور يابند بايد در نهايت از يكديگر پيشي بگيرند. امسال به گفته بيشتر كارشناسان، تيم‌هاي غرب آسيا از جمله الجلاي سوريه و چمپويل لبنان، همين‌طور الرياضي لبنان تغييرات زيادي در تركيب خود به وجود آورده‌اند تا بتوانند تيم‌هاي ايراني را مغلوب كنند. چمپويل حريف روز سه‌شنبه ذوب‌آهن، در بازي‌هاي گروهي موفق به شكست دادن مهرام شده بود.اين تيم آندرسون بازيكن آمريكايي را در اختيار دارد كه قدرت گلزني او فوق العاده است. از سوي ديگر، فادي‌الخطيب ستاره پا به سن گذاشته لبناني‌ها هم در اين تيم بازي مي‌كند. بنابراين ذوب‌آهن براي عبور از اين تيم لبناني بايد در اصفهان به يك پيروزي با اختلاف امتياز خوب دست پيدا كند. اين برتري در پي بازي‌هاي پرنوسان ذوب‌آهن در ليگ برتر و البته با دو باختي كه در بازي‌هاي مرحله گروهي نصيب نماينده بسكتبال ايران شده است مي‌تواند آغازي دوباره براي شادكامي‌هاي ذوب‌آهن در عرصه 2 ليگ باشگاهي باشد.

محمد رضاپور 
جام‌جم

حمید بازدید : 131 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در زمان ریاست محمد دادکان نیز مستقل نبوده و سازمان تربیت بدنی در امورات فدراسیون دخالت داشته است،گفت: آقایانی که صحبت از استقلال می کنند یادشان رفته که سازمان در چه مواردی برایشان تصمیم گرفت!
حمید بازدید : 141 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
استیضاح بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت دهم، امروز درحالی رأی آورد که بهبهانی و رییس جمهور در صحن مجلس حضور نداشتند؛ البته این کار از سوی رییس مجلس تخلف قانونی خوانده شد.
حمید بازدید : 146 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
در مورد شما قضاوت نمی‌کند؛ یک دوست واقعی همیشه حامی شماست. او شما را همین‌طور که هستید، قبول دارد و می‌پذیرد و هیچ‌گاه تلاش نمی‌کند که شما را تغییر دهد. او شخصیت شما را با تمامی موارد مثبت و منفی قبول دارد.
حمید بازدید : 166 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
در کنار آن اين ماشين با توجه به زمان به شما پيشنهاد غذا مي‌دهد. يعني اگر شب باشد غذاي متناسب شام را به شما پيشنهاد مي‌کند. دستگاه جديد کمک بزرگي براي آنهايي است كه در انتخاب غذا از منو، مشکل يا عجله دارند.
حمید بازدید : 158 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
در هند ثروتمندترين مرد اين كشور صاحب ارزشمندترين شركت هندي يعني شركت صنايع ريلاينس است و 29 ميليارد دلار ثروت دارد. در اين فهرست نفر دوم نيز هندي است و 28.7 ميليارد دلار ثروت دارد.
حمید بازدید : 139 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
جان هانتسمن‌، سفير آمريكا در چين‌، به اعتقاد ناظران اين كار را به دليل آماده شدن براي شركت در انتخابات رياست جمهوري سال 2012 در آمريكا انجام داده است.
حمید بازدید : 152 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در دی ماه 89 نسبت به ماه قبل 2.7 درصد افزایش یافت. در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، شاخص مذکور 15.8 درصد رشد داشته است.
حمید بازدید : 154 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
در اين روز، پيامبر(ص) دوات و كتف طلبيدند تا بنويسند كه خلافت بلافصل، براى اميرالمؤمنين(ع) است، ولى عمر مانع از اين كار شد و به ساحت اقدس نبوى(ص) جسارت كرد و گفت: "ان الرجل ليهجر، اين مرد هذيان مى گويد!"
حمید بازدید : 176 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
محمود نژاد رئيس جامعه معلولان كشور نيز يكي از مهمترين مشكل برخي از معلولان كشور را نداشتن بيمه دانست و گفت: متاسفانه بيش از 400 هزار نفر از معلولان كشور تحت پوشش هيچ بيمه درماني نيستند.
حمید بازدید : 128 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
من به يكي از اين نمايندگان گفتم يكي از نقاط قوت وزير راه را براي من شرح دهد و وي در پاسخ به من گفت اگرهمه نمايندگان به صورت دسته‌جمعي نزد وزير راه بروند و از وي درخواست كنند جاده‌اي از اينجا به مريخ بكشاند وي قبول مي‌كند
حمید بازدید : 135 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)
برنامه 90 پس از چند هفته تعطيلي به دليل آنچه تعطيلي ليگ خوانده شد، سرانجام دوشنبه شب روي آنتن رفت که با توجه به ناکامي تيم ملي فوتبال در جام ملتهاي آسيا و سوژه‌هاي زياد فوتبال داخلي مانند مسائل باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال، تغييرات در کميته داوري و .. فردوسي پور برنامه اي طولاني و مفصل داشت.

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 16,029
  • بازدید کلی : 309,525