loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 302 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
كسب مجوز تاسیس سه رشته كارشناسی ارشد در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان
دكتر اكبر شـــیرزاد معاون آمــوزشی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی اظهــار داشت :

مجوز تاسیس سه رشته كارشناسی ارشد و یك رشته كارشناسی برای گروه آموزشی كشاورزی برای سال­تحصیلی 91 – 90  اخذ شده است.

وی این رشته ها به شرح ذیل عنوان كرد.

1-    مهندسی كشاوری (‌با گرایش حشره­شناسی كشاورزی)

2-      مهندسی كشاورزی ( با گرایش زراعت )

3-     مهندسی كشاوری  ( با گرایش بیماری شناسی گیاهی )  در مقطع كارشناسی ارشد و مهندسی كشاورزی(   با گرایش زیست فناوری ) در مقطع كارشناسی .

دكتر شیرزاد همچنین از عزم دانشگاه جهت توسعه تحصیلات تكمیلی خبر داد و افزود : با حمایت­های ریاست محترم دانشگاه و ظرفیت­هایی كه در دانشگاه ایجاد شده است اخذ مجوز تاسیس رشته­های جدید و افزایش پذیرش تعداد دانشجویان كارشناسی ارشد و دكتری از اولویت­های معاونت آموزشـــــی دانشگاه می­باشد.
حمید بازدید : 263 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با اشاره به تولید بیش از 200 مقاله ISI در این واحد گفت: 8 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 10 رشته در مقطع کارشناسی در این واحد به تصویب رسیده است.

دکتر محمدرضا رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت وگو با آنا در خصوص روند شکل گیری این واحد خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش جمعی از مسئولین شهرستان مرودشت در سال 1369 و تشکیل هیأت مؤسس، واحد دانشگاهی مرودشت در 5 تیرماه به تصویب نهایی رسید و کار خود را با رشته های مدیریت آموزشی، علوم تربیتی و کاردانی حسابداری آغاز کرد. از دهه 80 رشد شتابان و جهش سریع دانشگاه آغاز شد و شاهد توسعه رشته های تحصیلی و افزایش دانشجو و زیر ساخت های کمی دانشگاه در این مقطع زمانی هستیم.

وی افزود: در پایان دهه 80 با توجه به سیاست های کلان دانشگاه آزاد بحث کیفیت محور در دانشگاه مطرح شد که نتیجه آن رویکرد پژوهش محور دانشگاه و افزایش قابل توجه سهم تولیدات علمی، انتشارات مجلات معتبر پژوهشی، تجهیز و تقویت آزمایشگاهها، کارگاهها و گرایش به سمت تحصیلات تکمیلی، افزایش رشته های کارشناسی ارشد بود. در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحدمرودشت به عنوان یکی از دانشگاههای پویا، دینامیک در نظام آموزش عالی کشور می درخشد و با بیش از 14 هزار دانشجو در 80 رشته به تربیت دانش آموختگان می پردازد که درخشش دانش آموختگان این دانشگاه در آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی نشان از افزایش سهم نسبی کیفیت در فرآیند ساختار آکادمیکی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی مرودشت اظهار کرد: امسال با تلاش های عوامل دانشگاه و معاونت آموزشی قریب به 8 رشته کارشناسی ارشد و بیش از 10 رشته کارشناسی در چیدمان رشته های تخصصی و تحصیلی دانشگاه اضافه کرده ایم. از جمله رشته های کارشناسی ارشد باستان شناسی، شیمی آلی، شیمی نانو، بیماری شناسی گیاهی و گرایش مشاوره مانند مشاوره مدرسه و خانواده، مشاوره درمانی و ... را می توان نام برد. البته رشته های مهندسی توسعه روستایی با 4 گرایش، مهندسی عمران با گرایش آب، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی گردشگری در مقاطع کارشناسی ارشد و اقتصاد کشاورزی، روان شناسی عمومی در مقطع دکترای تخصصی در شرف تأسیس هستند.

رضایی با بیان اینکه از 27 مجله دانشگاه آزاد اسلامی که از کمیسیون نشریات وزارت علوم و بهداشت درجه علمی پژوهشی گرفتند، 7 مجله متعلق به واحد مرودشت است، اذعان داشت: مجله ای "تحقیقات اقتصاد کشاورزی" به عنوان مجله برگزیده دانشگاه آزاد امسال لوح تقدیر گرفته است و به عنوان یکی از نشریات معتبر بین المللی در سایت مجلات مؤسسه بین المللی انجمن اقتصاد آمریکا ( AEA) نمایه شده است.

وی افزود: از جمله مجلات انحصاری در نشر دانشگاهی کشور نیز مجله جامعه شناسی زنان را می توان نام برد که به عنوان تنها نشریه معتبر علمی پژوشی در حوزه جامع شناسی زنان کار می کند و مسائل مربوط به حوزه رفتار اجتماعی زن و جامع را بررسی می کند و درجه علمی پژوهشی دارد و مجله پژوهش و برنامه ریزی شهری در حوزه مطالعات شهری و زندگی و مشکلات شهری، مجله مواد نوین در حوزه علم مواد، مجله روشها و مدلهای روان شناختی که مورد تأیید وزارت علوم هستند.

وی در خصوص سیاست ها وبرنامه های چشم انداز آینده دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت گفت: واقعیت این است که امروزه دسترسی به آموزش عالی آسان شده است و توسعه کمی دانشگاهها در کشور اتفاق افتاده است اما آنچه دانشگاه را زنده نگه می دارد و به عنوان مراکز علمی در آینده مورد توجه قرار می دهد این است که به سوی کیفیت حرکت کنند زیرا که داوطلبان دانشگاه را بر اساس سطح کیفی انتخاب خواهند کرد. در همین راستا فعالیتهای ارتقاء کیفی دانشگاه را شروع کرده ایم. اعتقاد ما بر این است که باید سهم استاد به دانشجو را افزایش دهیم که اکنون سهم ما 1 به 45 است و تلاشمان بر این است 1به 30 افزایش دهیم در حال حاضر استخدام هیأت علمی ما با درجه دکتری تخصصی صورت می گیرد که قریب 50 درصد از هیأت علمی ما این شرایط را دارا هستند و بقیه هم در حال ارتقاء هستند ، ما همچنین به سمت توسعه تحصیلات تکمیلی حرکت می کنیم. در سال جاری نزدیک به 90 درصد داوطلبان تحصیلات تکمیلی ما نمی توانند وارد دانشگاه شوند و تعدادی از این داوطلبان از کشور خارج می شوند و این مسئله نگران کننده است. ما باید با جهاد علمی، جهاد دانشگاهی بزرگ این سهم را افزایش دهیم تا بتوانیم داوطلبان تحصیلات تکمیلی را در دانشگاههای خودممان متمرکز کنیم و از خروج آنها به خارج کشور جلوگیری کنیم.

رضایی در خصوص راهکارهای ایجاد منابع درآمدی غیر از شهریه دانشجویان تصریح کرد:

می توانیم با توانمند سازی خدمات دانشگاهی و خدمات پژوهشی، سهم قابل توجهی از تولیدات علمی را به صورت درآمد درآوریم. همچنین سهم نسبی درآمدمان را با تجهیز، تقویت و راه اندازی مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهها افزایش دهیم در نتیجه خدمات بسیار خوبی هم به جامعه ارائه کنیم. با پشتیبانی از مراکز تولیدی اعم از کشاورزی، خدماتی و صنعتی منجر به افزایش راندمان در این حوزه ها باشیم و درآمدزایی نیز برای دانشگاه داشته باشیم. این مسئله می تواند وابستگی ما را به شهریه کم کند و منجر به افزایش فعالیتهای روزافزون دانشگاه شود.

وی اذعان داشت: استان فارس به عنوان منطقه یک دانشگاه آزاد فعالیت می کند که در این منطقه 40 واحد ومرکز دانشگاهی وجود دارد که مرودشت پس از شیراز به عنوان دومین دانشگاه مهم در این منطقه به شمار می رود که شیراز از نظر جمعیت دانشجویی وضعیت بهتری نسبت به ما دارد اما از نظر ساختار کیفی رقابت تنگاتنگی بین ما وجود دارد. مرودشت از نظر فعالیتهای پژوهشی رتبه اول منطقه را دارد. ما در این رقابت فشرده ضمن احترام به رقبای دانشگاهی و رعایت چیدمان منطقه ای و روابط منطقه ای باید تلاش کنیم زمینه بسیار مهیایی برای خدمات دانشجویی و زمینه سازی ارتقاء کیفیت توانمند سازی دانش آموختگان را فراهم کنیم.

** تولید بیش از 200 مقاله ISI در واحد مرودشت

وی افزود: یکی از مباحث مهم رقابت تولیدات علمی است و ما توانسته ایم بیش از دویست مقاله بین المللی ISI تولید کنیم و در مجلات مهم دنیا منتشر کنیم و این ایدئولوژی را داریم که این سهم را افزایش دهیم. ما در حال حاضر در تولید مجلات علمی پژوهشی بعد از علوم تحقیات تهران مقام نخست کشور را داریم . دانشگاه توانسته است در نمایه های بین المللی مثل انجمن اقتصاد آمریکا مجلات را بین المللی کند.

رضایی با اشاره به امضای تفاهم نامه با مراکز صنعتی کشور اذعان داشت: می خواهیم از روشهای سنتی آموزش فاصله بگیریم و دانشجویان را با فعالیتهای خارج از کلاس درس آشنا کنیم برای این هدف با یکی از بزرگترین مراکز صنعتی کشور تفاهم نامه ای منعقد کرده ایم که در جهت تقویت توانمندیهای دانشجویان مرودشت خدمات خوبی را متعهد شده اند. در حوزه کشاورزی هم اولین مرکز تحقیقات کشاورزی را راه اندازی کردیم بدین ترتیب زمینه ای را فراهم کرده ایم تا دانشجو ضمن فراگیری مباحث تئوریک وارد مباحث عملی نیز شود.

رئیس واحد مرودشت بیان کرد: فعالیتهای ورزشی بخشی از فعالیتهای دانشگاهی است امسال در یک حرکت بی سابقه در طول دوره فعالیت دانشگاه 8 تیم دانشگاه مرودشت درمنطقه یک قهرمان و وارد مسابقات کشوری شدند. این مورد نیز یکی از نشانه های خوب توسعه فرهنگی و ورزشی دانشگاه است که موجب روحیه نشاط و بالندگی در دانشگاه است و ما را وارد عرصه بین المللی می کند.

** دانشگاهها زمینه ساز تعالی یا تباهی جامعه است

رضایی ادامه داد: دانشگاهها مراکز فرهنگی هستند که می توانند باعث تعالی یک جامعه یا تباهی آن شوند. بنابراین اگر دانشگاه از اخلاق، دین و از هجمه های فرهنگی در امان نباشد زمینه های تهدید فراهم می شود بنابراین لازم است که نگرشهای مهم فرهنگی را در جامعه ترویج کنیم. باید اعتقاد را ایجاد کرد و فرد را مقید ساخت تا متوجه مسائل انحرافی نشود. برخورد سخت افزاری برخورد کوتاه مدت و فرسایشی است اما اگر برخورد نرم افزاری باشد می تواند زمینه را برای جهش های بزرگ فرهنگی در دانشگاهها ایجاد کند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رفتار شناسی اجتماعی و مهندسی فرهنگی در جهت تقویت باورهای فرهنگی و زمینه سازی رشد اعتقادی دانشجویان تلاش کنیم که در این زمینه نیز دانشگاه برنامه های خوبی را پیش رو دارد.

در پایان نیز به این نکته اشاره می کنم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به عنوان یک چراغ پرفروغ در مجموعه شهرستان می درخشد امروزه کارکرد دانشگاهی نقش غالبی است زیرا سهم نسبی جمعیت دانشجویی مرودشت سهم بالایی است و 30 هزار دانشجو در این شهرستان در حال تحصیل هستند.
حمید بازدید : 286 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه مذاهب اسلامی

دانشگاه مذاهب اسلامی در 5 رشته کارشناسی ارشد، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 90 سازمان سنجش را پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه مذاهب اسلامی در 5 رشته فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی، علوم قرآن و حدیث و همچنین تاریخ اسلام دانشجو می پذیرد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد، یکی از رشته های این دانشگاه را انتخاب کرده اند و اسامی آنها از سوی سازمان سنجش اعلام شده است باید جهت انجام مصاحبه علمی به دانشگاه مراجعه کنند.

زمان مصاحبه دختران در روزهای 14 و 15 تیرماه و پسران در روزهای 18 و 19 تیرماه اعلام شده است. داوطلبان جهت کسب اطلاعات می توانند به نشانی www.mazaheb.ac.ir مراجعه کنند.

به گزارش مهر، دانشجویان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی در تهران و سنندج مشغول به تحصیل هستند و شعبه زاهدان با پذیرش دانشجو در 3 رشته از مهرماه امسال آغاز به کار می کند.
حمید بازدید : 281 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سازمان سنجش آموزش کشور، فهرست اسامی چند برابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل را منتشر کرد و داوطلبان می توانند با اطلاع از این شرایط برای مصاحبه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر افزود: 37 هزار نفر از میان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در گروه رشته های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره های مجازی و بین الملل مجاز به انتخاب رشته شده اند که پس از برگزاری مصاحبه ها و سایر شرایط پذیرش، در نهایت 5 هزار و 900 نفر پذیرش می شوند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در سایت سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 90 درج شده می توانند بر اساس برنامه زمانی مشخص شده مربوط به کد رشته محل برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در این مراحل، به منزله انصراف داوطلب از گزینش در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی شده و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل بورسیه و یا دارای شرایط خاص از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی برای طی مراحل مربوطه به محل مورد نظر مراجعه کنند.

داوطلبان علاوه بر دارا بودن شرایط، لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی دستگاه اجرایی بورس دهنده و یا موسسه دارای شرایط خاص را نیز دارا باشند. به هنگام گزینش نهایی در هر کد رشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد.

خلاصه برنامه زمان بندی اعلام شده برای طی مراحل گزینش رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص
ردیف نام موسسه برنامه زمان بندی ردیف نام موسسه برنامه زمان بندی
1 پژوهشکده‌ امام‌ خمینی‌(ره‌) و انقلاب‌ اسلامی‌ از 5 تیر تا 16 تیر 12 دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر از 12 تیر تا 16 تیر
2 پژوهشکده غیرانتفاعی علوم شناختی از 4 تیر تا 7 تیر 13 دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری روزهای 12، 13 و 14 تیر
3 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 11 تیر 14 دانشگاه علوم و فنون هوای شهید ستاری از 11 تیر تا 14 تیر
4 دانشکده‌ اصول‌ الدین‌ از 5 تیر تا 12 تیر 15 دانشگاه مذاهب اسلامی از 14 تیر تا 19 تیر
5 دانشکده‌ روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه از 19 تیر تا 31 تیر 16 دانشگاه‌ مفید قم از 1 تیر تا 8 تیر
6 دانشکده‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی ایران از 5 تیر تا 8 تیر 17 مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی امیر المؤمنین(ع) از 11 تیر تا 30 تیر
7 دانشکده علوم حدیث تماس با دانشکده برای تعیین روز مصاحبه 18 مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سوره روزهای 5 و 6 تیر
8 دانشکده معارف قرآنی از 4 تیر تا 13تیر 19 دانشگاه ادیان و مذاهب روزهای 14 و 15 تیر
9 دانشگاه‌ امام‌ حسین‌ (ع‌) معرفی شدگان منتظر تماس دانشگاه باشند 20 دانشگاه‌ امام صادق (ع) دانشگاه تاریخ مقتضی را اعلام می کند
10 دانشگاه باقرالعلوم (ع) روزهای 6، 7 و 8 تیر 21 دانشگاه تهران اعلام تاریخ مصاحبه از طریق سایت دانشکده مطالعات جهان
11 دانشگاه شاهد از 8 تیر تا 10 تیر 22 دانشگاه شهید مطهری روز 8 تیر
داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی در کد رشته‌های تحصیلی
دوره‌های مجازی از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و یا سایر مراحل گزینش مراجعه کنند.

خلاصه برنامه زمانی شرکت در مصاحبه کد رشته‌های تحصیلی دوره‌های مجازی دانشگاهها

ردیف نام موسسه وضعیت پذیرش دوره مجازی ردیف نام موسسه وضعیت پذیرش دوره مجازی
1 دانشگاه اصفهان ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد 9 دانشگاه صنعتی اصفهان ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد
2 دانشگاه امام رضا(ع) مصاحبه در روزهای 25، 26، 29 و 30 تیر 10 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای اطلاع از زمان مصاحبه به سایت دانشگاه مراجعه شود
3 دانشگاه تهران مصاحبه در روزهای 11 تا 15 تیر 11 دانشگاه علم و صنعت ایران نحوه انجام مصاحبه، مدارک مورد نیاز از طریق سایت دانشگاه اعلام می شود
4 دانشگاه پیام نور ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد 12 دانشگاه فردوسی مشهد ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد/مدارک ارسال شود
5 دانشگاه تربیت مدرس ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد 13 دانشگاه قم ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد
6 دانشگاه سیستان و بلوچستان پرکردن فرم مخصوص مصاحبه از سایت دانشگاه و ارسال با پست پیشتاز 14 روز پس از انتشار اسامی معرفی شدگان 14 دانشگاه گیلان ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد
7 دانشگاه شهیدبهشتی نحوه انجام مصاحبه، مدارک مورد نیاز از طریق سایت دانشگاه اعلام می شود 15 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی مهر البرز نحوه انجام مصاحبه، مدارک مورد نیاز از طریق سایت موسسه اعلام می شود
8 دانشگاه شیراز ملاک نمرات اکتسابی داوطلب در آزمون/مصاحبه ندارد 16 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نور طوبی
پذیرش دانشجو در موسسه شرایط و ضوابط خاصی ندارد/ مصاحبه ندارد
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شده در کد رشته‌های تحصیلی دوره‌های بین‌الملل از رشته امتحانی مربوط درج شده، باید با اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه آموزش عالی مربوط نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند.
حمید بازدید : 266 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پذیرش به دو روش الكترونیكی یا پستی است و متقاضیان باید تنها به یكی از دو روش اشاره شده اقدام به ثبت نام كنند.

از جمله رشته‌های دانشکده مهندسی و علوم در مقطع كارشناسی شامل مهندسی عمران، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی مکاترونیک است.

همچنین این دانشكده در رشته‌های مهندسی عمران(سازه)، مهندسی برق (الکترونیک دیجیتال)، مهندسی فناوری اطلاعات (شبکه‌های ارتباطی و کامپیوتری)، مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره وری)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانیک(طراحی کاربردی)، مهندسی نانوتکنولوژی (نانو مواد)، مهندسی مواد (خوردگی) و آموزش زبان انگلیسی برای مقطع كارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌كند.

بنابراین گزارش، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مواد و مهندسی مکانیک از جمله رشته‌های دانشكده مهندسی و علوم در مقطع دكتری است كه برای مهرماه 90 دانشجو می‌پذیرد.

دانشكده مدیریت نیز در دو رشته MBA با گرایش محصول و بازار و مدیریت با تمرکز بر مدیریت پروژه برای مقطع كارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌كند.

به گزارش ایسنا، داوطلبان جهت كسب اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش می‌توانند به سایت دانشگاه صنعتی شریف به نشانی www.sharif.ir مراجعه كنند.

منبع : ایسنا
حمید بازدید : 238 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
قرائت پاسخنامه‌های داوطلبان كنكور آغاز شده است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: قرائت پاسخنامه‌های كنكور 90 از روز پنجشنبه 9 تیر ماه آغاز شده است.


حسین توكلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینكه دفتر خدمات ماشینی از روز پنجشنبه 9 تیر ماه فعالیت خود را آغاز كرده است، افزود: قرنطینه دوم كنكور 90 از روز پنجشنبه 9 تیر ماه فعالیت خود را آغاز كرده است.

وی با بیان اینكه پاسخنامه داوطلبان باتوجه به مسافت از شهرها و استان‌های مختلف به قرنطینه دوم منتقل می‌شوند، گفت: از امشب و فردا پاسخنامه‌های تمام داوطلبان به قرنطینه دوم كنكور 90 با حفاظت كامل می‌رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با بیان اینكه آزمون گروه علوم انسانی در حال برگزاری است، گفت: سؤالات این آزمون از ساعت 14 امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد.
حمید بازدید : 170 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سؤالات گروه آزمایشی علوم تجربی منتشر شد

خبرگزاری فارس: سؤالات گروه آزمایشی علوم تجربی سال 1390 روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سؤالات گروه آزمایشی علوم تجربی سال 1390 روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار گرفت، در این آزمون داوطلبان باید در 75 دقیقه به 100 سؤال عمومی و 175 دقیقه به 170 سؤال تخصصی پاسخ می‌دادند. همچنین داوطلبانی كه باید به سؤالات تخصصی بهیاری پاسخ می‌دادند باید در 30 دقیقه به 50 سؤال تخصصی بهیاری پاسخ می‌دادند.

كلید اولیه سؤالات گروه آزمایشی علوم تجربی ساعت 12 فردا شنبه 11 تیرماه روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور منتشر می‌شود.
حمید بازدید : 272 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود رایگان ویرایشگر قدرتمند Notepad++ v5.9.2 » قطعاً با برنامه‌ی Notepad موجود در ویندوز آشنایی دارید، این برنامه در تمام نسخه‌های سیستم عامل ویندوز گنجانده شده و امکان ایجاد و ویرایش متون ساده را به همه‌ی کاربران می‌دهد. اما این برنامه کمبودهای زیادی دارد و به هیچ وجه نمی‌تواند نیازهای کاربران پیشرفته و برنامه‌نویسان حرفه‌ای [...]
حمید بازدید : 287 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود onOne Perfect Photo Suite 5.5.2 بهترین و کامل‌ترین مجموعه‌ی پلاگین‌های فتوشاپ . شرکت نرم‌افزاری onOne معروف‌ترین شرکت سازنده‌ی پلاگین‌های حرفه‌ای برای نرم‌افزار فتوشاپ است. کامل‌ترین محصول onOne که شامل تمام پلاگین‌های ساخته‌شده توسط این شرکت است Perfect Photo Suite نام دارد که از پی سی ول دانلود میکنید و  شامل 6 پلاگین قدرتمند برای [...]
حمید بازدید : 205 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced 4.41.0314.0232 بهترین برنامه مجازی سازی» Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به [...]
حمید بازدید : 190 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Windows XP Professional SP3 Corporate Integrated June 2011 » پس از یک ماه وقفه این ماه نیز ویندوز گروه BIE منتشر شد و پی سی ول آن را برای اولین بار برای کاربران خود با لینک مستقیم منتشر نمود این گروه بهترین و بی نقص ترین ویندوزهای موجود در اینترنت را ارائه می کند [...]
حمید بازدید : 202 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار TuneUp Utilities 2011 Build 10.0.4200.101 – نرم افزار بهینه سازی ویندوز » نرم افزار بهینه سازی پیشرفته ویندوز می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن [...]
حمید بازدید : 212 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود آموزش بازاریابی و تبلیغات در گوگل + سئو بهینه سازی سایت » چندین آموزش در خصوص بهینه سازی سایت و فن بیزینس یا همون بازاریابی را براتون آماده کردم که راه های موفقیت یک سایت را تعیین میکند این مجموعه در قالب یک فایل ISO هست که حجم فیلم های آموزشی آن 2 گیگابایت [...]
حمید بازدید : 279 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود پک طرح های آماده فتوشاپ PSD برای طراحان – سورس آماده طرحهای فتوشاپ » برای این ساعت از سایت پی سی ول پک آماده سورسهای فتوشاپ را با حجم 1.5 گیگ آماده کردم که امیدوارم مورد توجه شما دوستان قرار بگیره لازم بذکر است در صورتی که این مجموعه مورد استقبال قرار گیرد پک [...]
حمید بازدید : 158 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود پک طرح های آماده فتوشاپ PSD برای طراحان – سورس آماده طرحهای فتوشاپ شماره 2 » بنا به درخواست دوستان برای این ساعت از سایت پی سی ول پک دوم سورسهای فتوشاپ را با حجم 1.5 گیگ آماده کردم که امیدوارم مورد توجه شما دوستان قرار بگیره           دانلود پک [...]
حمید بازدید : 254 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش آجاکس – Ajax Learning » برای این ساعت از سایت پی سی ول کتاب الکترونیکی آموزش آجاکس-Ajax را آماده کردم که امیدوارم بوسیله آن و تمرین با آن بتوانید یکی از برنامه نویسان آجاکس شوید این کتاب به زبان انگلیسی است کتابهای فارسی زیادی وجود دارند که آجاکس را به صورت دستو پا شکسته [...]
حمید بازدید : 209 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اسکریپت کوتاه کننده لینک – کاملا پیشرفته » با سلام اسکریپتی که برای این ساعت از سایت پی سی ول براتون آماده کردم اسکریپت کوتاه کننده لینک است که امکانات جالبی داره امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره       برخی از امکانات کلیدی این اسکریپت : - دارای مدیریت ساده و کاربر [...]
حمید بازدید : 190 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
این برنامه بافرمت جاوا برای شما عزیزان اماده شده است

با استفاده از این برنامه میتوانید از تمام کارت های بانکی عضو شتاب استفاده کرد

DOWNLOAD

حمید بازدید : 223 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
خبرگزاري فارس: سرمربي استقلال فهرست فروش اين تيم را براي فصل جديد آماده كرده است.سايت رسمي باشگاه استقلال نوشت: "بعد از كرار جاسم، علي حمودي نيز قرارداد رسمي‌اش را امضا كرد. در كنار اين دو، محمد نصرتي كه خود...

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 1,832
  • بازدید سال : 11,588
  • بازدید کلی : 305,084