loading...
دانلود موزیک و اهنگ و فیلم
حمید بازدید : 148 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امروز رفتم کلاس زبان..همشمون دخترن...حوصلشونو ندارم...کلاس باید قاطی باشه..تا آدم بیشتر رغبت کنه بره سر کلاس..این تو ذات همه ی ماست که هر جا که مختلط باشه بیشتر خوش میگذره..مگه نه؟

امروز یه مزاحم تلفنی سیریش داشتم..منم جوری گذاشتمش سرکار که تا آخر عمر بیکار نباشه..هر کی مشکل بیکاری داره بهم بگه تا من بذارمش سرکار..ههههههههههههه

ساعت ۴ باهاش قرار گذاشتم..دم پاساژ تندیس..فک کنم الان اونجا باشه..طفلک...دلم براش میسوزه..میگف شمارتو با بدبختی گیر اووردم...منم گفتم بیا تجریش ..منم حتما میام..الان فکر میکنه من اونجام...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1304
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,782
  • بازدید سال : 11,538
  • بازدید کلی : 305,034